dinsdag 7 juni 2011

Vogels in de tuin

De tuin is regelmatig vol met vogels. In de loop der tijd heb ik verschillende foto's gemaakt. Met behulp van het standaard werk 'Birds of East Africa' heb ik er dan wel een paar kunnen determineren, maar dat lukte lang niet met alle vogels. Afgelopen weekend is Denis bij mij op bezoek geweest, en hij is een echte vogelaar. Met zijn hulp weet ik nu welke vogels er te vinden zijn in mijn tuin. Hier zijn ze, van groot naar klein.

Black Kite

Pied Crow

African Paradise-flycatcher

Speckled Mousebird

African Trush

Tropical Boubou

White-browed Robin-Chat

Common Bulbul

Grey-headed Sparrow

Baglafecht Weaver

Green-winged Pytilla

Red-cheeked Cordon-blue

Southern Red Bishop

Yellow-fronted Canary

Variable Sunbird

African Citril

Red-billed Firefinch

Bronze Mannikin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten